Viitorul restaurantelor este livrarea și meniurile digitale
Pandemia a accelerat digitizarea în cel mai remarcabil mod în diferite industrii. Dar unul dintre cele mai neașteptate și mai acceptate emergențe este ascensiunea restaurantelor. De fapt, se anticipează că aceste restaurante virtuale vor domina piața globală până în 2027 și ar putea valora 1 trilion de dolari până în 2030.
Meniurile online sau cele digitale sunt restaurante fără săli de mese și sunt de obicei folosite pentru a descrie operațiunile de livrare de sine stătătoare. Tot ce este nevoie este să închiriezi un spațiu, să creezi un meniu digital delicios și să începi să-ți vinzi mâncarea clienților online. Probabil că nu vor deveni niciodată destinația ta tradițională de cărămidă și mortar.
Vânzările globale de livrare a serviciilor de alimentație s-au dublat din 2014 până în 2020. 52% dintre consumatorii globali se simt confortabil să comandă dintr-un restaurant cu livrare doar fără vitrină fizică. Sună ca momentul perfect pentru a te alătura noii generații de restaurante? Dacă doriți să treceți înaintea concurenței și să profitați de noi oportunități de afaceri la costuri mai mici, aceasta este postarea de blog pentru dvs.
Fii creativ cu spațiul gol din localurile tale de luat masa
În ultimii câțiva ani, mâncarea la pachet și livrarea au fost mijloacele de supraviețuire pentru restaurantele care doresc să rămână pe linia de plutire în timpul pandemiei. Și acum, pe măsură ce restaurantele încep să-și revină, mâncarea și livrarea nu se duc nicăieri, de fapt, ele par să fi restructurat industria globală a restaurantelor.
Aceasta este o întrerupere în cea mai bună măsură, deoarece aceste provocări au condus și la noi oportunități. Mai multe unități de luat masa și-au transformat zonele de luat masa în restaurante virtuale, și-au extins conceptele, au ajuns la piețe țintă variate și au creat noi mărci digitale, fără a-și asuma cheltuieli generale suplimentare.
Restaurantele nu mai trebuie să fie situate în cele mai aglomerate locații, nu trebuie să angajeze personal non-stop sau să plătească mii de mobilier și își pot personaliza cu ușurință meniul, astfel încât să se concentreze pe mâncăruri care sunt prietenoase cu livrarea. Numiți asta un motiv de argint!
Industria de livrare în creștere
Potrivit UBS, se preconizează că comanda online globală de alimente se va extinde la 365 de miliarde de dolari până în 2030. Aceasta reprezintă o creștere de 20% în fiecare an, deoarece numărul clienților care preferă livrarea continuă să crească.
Acum, acestea sunt statisticile la care visează fiecare proprietar de restaurant ! Și, din ce în ce mai mulți clienți care optează pentru livrare în detrimentul mesei, eliminarea costurilor generale, în timp ce puteți experimenta o creștere continuă și diversificarea produselor este un avantaj major.
Încercarea și eroarea nu sunt la fel de înfricoșătoare în acest scenariu, testarea noilor meniuri online create de egrup QR și experimentarea cu grupuri variate de alimente devine mai ușoară ca niciodată. Mai ales atunci când este echipat cu un meniu digital de actualizare în timp real, care poate ajuta și la eficientizarea costurilor.
Dă viață restaurantului tău cu o prezență digitală puternică.
Este clar că comportamentul consumatorilor s-a schimbat, în bine sau în rău. Așa că acum depinde de tine să le contactezi prin medii digitale. Doar crearea unui site web cu aspect grozav nu va face șmecheria, va trebui să arătați clienților mâncarea pe care o vindeți - și ce modalitate mai bună de a face asta decât cu un interactiv, adaptabil pentru dispozitive mobile (51% din datele de conectare ale utilizatorului de internet). prin mobilul lor meniul digital ! Dacă vă amintiți din postarea noastră anterioară;
Cel mai mare factor din spatele deciziilor mesenilor de a comanda dintr-un restaurant după ce se uită la site-ul său web, au fost articolele din meniul său. Pentru mai multe informații, vă rugăm să faceți clic aici.
Când conduceți o restaurant online, trebuie să vă amintiți să interacționați regulat cu clienții dvs. pe rețelele sociale. Potrivit unui studiu, 86% dintre mileniali încearcă un nou restaurant după ce au văzut conținut legat de alimente online. Așa că asigurați-vă că creați postări regulate care vă evidențiază preparatele, interacționați cu clienții în secțiunea de comentarii și, cel mai important, distribuiți meniul cu coduri QR pentru a avea acces ușor la preparatele pe care le aveți la dispoziție.
Construiți relații semnificative
Amintiți-vă că o personalitate puternică a mărcii poate ajuta clienții să depășească orice îndoială privind calitatea. Comunicați poveștile mărcii printr-o experiență excepțională a utilizatorului. Acest lucru este important acum mai mult ca niciodată, deoarece vi se refuză contactul direct cu clientul, ceea ce vă ajută să construiți relații.
Principalul lucru care vă poate ajuta să reduceți acest decalaj este un meniu digital la modă și actualizat, pe care clienții dvs. îl vor adora. Intrigă-i cu un meniu convenabil, interactiv și ușor de utilizat, pe care îl pot vizualiza de oriunde, în orice moment și apoi apelează rapid comenzile.
Asigurați-vă că promovați logo-ul restaurantelor dvs., astfel încât acesta să rămână în prim plan și selectați o temă de meniu care întruchipează tonul și stilul restaurantului dvs. Faceți clienții să se întoarcă prezentând imagini atrăgătoare și descrieri stimulatoare ale produselor alimentare ale dvs.; amintiți-vă că 82% dintre oameni cumpără un fel de mâncare din cauza modului în care arată într-o imagine. O experiență de înaltă calitate a utilizatorului de acest fel poate construi încredere, ceea ce duce la relații lungi cu clienții și, în cele din urmă, la profituri.
Faceți-vă clienții să revină
Cu toții suntem atrași în mod natural de produse și pachete plăcute din punct de vedere estetic - este în ADN-ul nostru. Ambalare atractivă dacă prima impresie fizică pe care o faci clientului tău și aceasta va avea un efect pozitiv asupra percepției clientului despre restaurantul tău, conducând vânzările repetate cu până la 52%.
Clienții se simt apreciați atunci când restaurantele fac eforturi suplimentare pentru a livra, așa că poate vă gândiți să adăugați o notă personală sau o declarație ciudată pe cutiile tale pentru a vă ajuta să vă evidențiați de restul, la urma urmei, lucrurile mărunte sunt cele mai importante ! Creșteți chiar și retenția clienților prin imprimarea codului QR în meniul dvs. digital pe ambalaj, astfel încât clienții să vă poată verifica produsele la convenție.
Rezumatul
Restaurantele online sunt un exemplu interesant al modului în care digitalul poate susține vechile industrii să creeze noile tendințe. Comandați și livrările nu trebuie să însemne sfârșitul pentru restaurante. De fapt, este cam invers. Restaurantele online au fost forțate să-și reevalueze propunerea de valoare și să demonstreze lumii că uneori schimbarea este în bine, mai ales în era digitală de astăzi.
Căutați un meniu digital online gratuit pentru a vă sprijini afacerea ?
Creați-vă propriul meniu digital GRATUIT acum cu egrup QR ! Interfața noastră ușor de accesat și ușor de utilizat, care vă permite să creați, să personalizați și să vă actualizați meniul digital în câteva minute. Cu doar câteva clicuri, puteți încărca un număr nelimitat de imagini cu preparatele sau băuturile dvs., împreună cu prețul și informațiile despre produs. Fiți creativ schimbând fundalurile, temele de culoare și chiar încărcând propriul logo.
Asigurați-vă că clienții dvs. vor avea întotdeauna acces la informații corecte și actuale cu codul QR dinamic de la egrup QR, care permite modificări de preț în timp real și disponibilitatea sau înlocuirea articolelor din meniu.
Meniul online digital egrup QR este GRATUIT pentru totdeauna. Deci ce mai aștepți ? Creați contul aici pentru un meniu digital acum, pentru a spori cifra de afaceri în vânzări, pentru a crește implicarea clienților și pentru a trece digital la nivelul următor!