Creeaza meniu online cu cod QR gratuit
Un meniu este o privire instantanee a restaurantului tău. Adăugarea de imagini atrăgătoare, captivante și incitante cu mâncarea și băuturile tale, poate face toată diferența din lume!
Noi restaurante cu servicii complete și cu servicii rapide se deschid în fiecare zi, vânzările globale de restaurante cresc cu un ritm anual remarcabil de 5,6%. Concurența în industria restaurantelor nu a fost niciodată mai acerbă, dar asta nu înseamnă că trebuie să fii cel mai mare și mai prost restaurant de acolo, trebuie doar să depășești concurența!
Consumatorii își fac o primă impresie în primele 50 de milisecunde, așa că faceți clienții să se îndrăgostească imediat de restaurantul dvs. afișând imaginile alimentare potrivite, nu uitați să păstrați o primă impresie bună pe toate platformele digitale și în restaurantul dvs.
Meniul tău este mai mult decât o listă de alimente și prețuri - este atuul de marketing care te diferențiază de concurență. Cel mai mare factor din spatele deciziilor mesenilor de a vizita un restaurant după ce a consultat site-ul său web, au fost articolele din meniul său.
Deci, de ce să nu folosiți și puterea imaginilor din meniul dvs. digital, pentru a construi relații de durată cu clienții și pentru a vă crește profiturile? Ați mai auzit-o: „oamenii mănâncă cu ochii”, 82% dintre oameni cumpără un fel de mâncare din cauza modului în care arată într-o imagine, iar unele restaurante și-au mărit chiar conversiile cu 25% după ce au adăugat imagini lângă produsele din meniul lor.
Acum, pentru întrebarea adevărată – meniul tău digital este online și atrage atenția clientului tău? Cu toate acestea, nu ne înțelegeți greșit, o prezență digitală și un meniu digital nu garantează vânzările. Totuși, ceea ce va garanta vânzările este un meniu bazat pe imagini. Povestirea vizuală cu imagini cu mâncarea dvs. vă poate ajuta să transmiteți un mesaj semnificativ, să îmbunătățiți personalitatea mărcii dvs. și să interacționați cu un public care rezonează cu viziunea dvs.
Iată câteva motive suplimentare pentru care trebuie să includeți fotografii cu ofertele dvs. de alimente și băuturi în meniul dvs. digital chiar acum:
Aduceți-i pe Generația Z să vă observe
Aceste generații, care cuprind împreună peste 64,5% din populația globală, posedă o putere colectivă de cheltuieli care ajunge la trilioane. Sunt adevărați nativi digitali, prețuiesc autenticitatea, sunt mai aventuroși în selecția lor de alimente și au puterea de cumpărare de a redefini industriile. Aceste generații au crescut cu o cameră în buzunar și sigur știu să o folosească. Prin urmare, dacă meniul dvs. digital este pur și simplu detaliat cu un preț și o descriere a produsului, este posibil să pierdeți o piață țintă potențială mare.
Potrivit unui studiu, 86% dintre mileniali încearcă un nou restaurant după ce au văzut conținut legat de alimente online, acesta este încă un motiv pentru care ar trebui să aveți meniul digital vizual postat online și pe toate platformele.
Cu cât stomacul ii este foame, cu atât felia este mai mare
Fotografiile calificate cu mâncare și imaginile delicioase pot stimula un răspuns emoțional care întărește relațiile cu clienții. Bineînțeles, vrei ca clienții tăi să sară de pe locurile lor în așteptare, după ce aruncă o privire la fotografiile tale cu mâncare. Ai ghicit bine, dorința este declanșatorul emoțional în acest scenariu.
Ai auzit vreodată de hormonul foamei? Ei bine, această zonă a științei poate lucra cu siguranță în favoarea ta! Ghrelin este responsabilă pentru a spune creierului tău să caute mâncare și, de fiecare dată când clienții tăi văd o imagine cu ceva delicios și decadent în meniul tău, Ghrelin intră rapid în sângele lor, stârnind pofta de mâncare.
Această tactică vicleană nu numai că vă ajută să generați mult mai mult implicarea clienților decât o listă plictisitoare de ingrediente, dar este și ceea ce diferențiază restaurantele de concurenții lor. Garantându-vă o dimensiune mărită a biletului și succesul clienților.
Construiți încrederea și credibilitatea clienților
Când vine vorba de mâncare, oamenii caută dovezi vizuale de satisfacție înainte de a plăti bani, iar un client are mai multe șanse să comande dintr-un meniu care include fotografii ale fiecărui fel de mâncare – la urma urmei, cu cât arăți mai mult, cu atât vinzi mai mult!
În zilele noastre, clienții au nevoi specifice și paleți cultivați. Oferirea clienților o imagine atrăgătoare și intrigantă a preparatului lor este modul în care puteți construi încrederea clienților dvs., stabilind în același timp standardul la ce să se aștepte, lăsându-i să-și aștepte cu nerăbdare masa. Un meniu bazat pe fotografii poate chiar încuraja clienții să exploreze preparate noi din meniul digital și să ia decizii mai rapide. Ajutându-vă să obțineți o schimbare accelerată a meselor.
De asemenea, să nu uităm că oamenii tind să-și amintească doar 10% din informațiile pe care le citesc. Cu toate acestea, atunci când adăugați o fotografie, acest număr crește la 65% - așa că, incluzând imagini proaspete și convingătoare, îmbunătățiți de fapt reținerea clienților, în același timp atrageți noi oaspeți care văd meniul digital online.
Evoluează odată cu vremurile
Concurenții tăi mai folosesc meniuri bazate pe text sau, mai rău, meniuri PDF bazate pe text? Atunci probabil că ești cel care crea tendințe în cartierul tău. La urma urmei, știm că 65% dintre oaspeții restaurantului nu vor mai accepta meniurile fizice ca regulă nouă și cine dorește cu adevărat să facă față bătăliei de a încerca să vizualizeze un meniu PDF non-interactiv pe smartphone-ul lor? Mai ales când meniurile digitale cu coduri QR se dovedesc a fi mai sigure și mai eficiente.
Construirea mărcii este una dintre provocările majore cu care se confruntă proprietarii de restaurante atunci când se stabilesc drept locul de plecare pe piață. Rețineți că diferențierea este cheia supraviețuirii - chiar dacă concurenții tăi gătesc aceleași feluri de mâncare ca tine, clienții sunt tot mai probabil să fie atrași de imaginile atrăgătoare cu alimente din meniul tău digital.
Potrivit unui studiu, schimbări fiziologice dramatice sunt văzute ca răspuns la imaginile „profesionale” ale alimentelor, aproape ca și cum ar avea o farfurie cu mâncare chiar în fața lor. Dar nu lua la inimă partea „profesională”, orice imagine este mai bună decât nicio imagine. Cu tehnologia smartphone-ului de astăzi, minunile luminii naturale, unghiul camerei și cu cât mai puțin este mai mult efect, vă puteți face magia pentru a obține imaginea perfectă a preparatului dumneavoastră.
Căutați un meniu digital online gratuit care să accepte imagini?
Ieșiți în evidență și reduceți dezordinea cu meniurile digitale gratuite QR egrup. Interfața ușor de accesat și ușor de utilizat vă permite să creați, să personalizați și să actualizați meniul digital în câteva minute. Cu doar câteva clicuri, puteți încărca o imagine artizanale ale fiecărui produs din meniul dvs., împreună cu prețurile respective și alte informații relevante. Fiți creativ schimbând fundalurile, temele de culoare și chiar încărcând propriul logo.
Codul QR dinamic al QR egrup permite, de asemenea, modificări de preț în timp real și disponibilitatea sau înlocuirea produselor din meniu, astfel încât clienții dvs. vor avea întotdeauna acces la informații exacte și actuale.
Meniul digital QR egrup este GRATUIT pentru totdeauna. Deci ce mai aștepți? Integrați acum imaginile cu alimente în meniul dvs. digital de coduri QR, pentru a spori cifra de afaceri în vânzări, pentru a crește implicarea clienților și pentru a trece digital la nivelul următor!
Consultați meniu QR egrup demo aici și înscrieți-vă acum !